ragt_czech.jpg ASISTENTKA ŘEDITELE SPOLEČNOSTI

Typ práce: Práce na plný úvazek, Lokalita: Branišovice / vloženo 6.11.2019

Společnost RAGT Czech, s.r.o. se sídlem v Branišovicích hledá do svého týmu šikovnou
ASISTENTKU ŘEDITELE A OBCHODNÍHO MANAGERA

Náplň práce:

  • administrativní podpora pro ředitele šlechtitelské stanice a obchodního managera,
  • příprava podkladů pro fakturaci, komunikace s externí účetní společností,
  • tvorba reportů, statistik, prezentací,
  • příprava podkladů pro jednání a porady,
  • organizování pracovních cest (letenky, ubytování),
  • komunikace s obchodními partnery,
  • vyřizování obchodní korespondence,
  • správa došlé a odchozí pošty, včetně elektronické,
  • aktualizace obchodních dat společnosti, údajů v Obchodním rejstříku, profesních sdruženích, asociacích atd.,
  • zajišťování ověření písemností u orgánů státní správy,
  • péče o návštěvy,
  • zajišťování občerstvení při jednáních managementu,
  • objednávání dárků a prezentačních předmětů pro obchodní partnery apod.,
  • podílení se na aktualizaci firemního Facebooku a webových stránek,
  • archivace dokumentů.

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání,
  • komunikativní znalost anglického jazyka (slovem i písmem),
  • řidičský průkaz sk.B,
  • dobrá znalost MS Office, FB,
  • výborné organizační a komunikační schopnosti,
  • samostatnost, pečlivost, pozitivní přístup, přátelská povaha.

Nabízíme:

  • práci ve stabilní společnosti,
  • zajímavé mzdové podmínky a firemní benefity,
  • služební telefon a PC,
  • dotované podnikové stravování,
  • kurz anglického jazyka,
  • 5 týdnů dovolené,
  • nástup možný od 1. 12. 2019.


Sdílejte tuto nabídku se svými přáteli

Další nabídky od firmy RAGT Czech s.r.o.

ragt_czech.jpg ASISTENT ŠLECHTĚNÍ