logo.png.jpg ADMINISTRÁTOR PROJEKTŮ

Kontaktovat personalistu

ENVIPARTNER, s.r.o.

Společnost ENVIPARTNER, s.r.o. poskytuje široké spektrum služeb, věnované dotačnímu poradenství, krizovému řízení, vývoji GIS aplikací a správě dat a mapových portálů sloužících nejen k pasportizaci.

Typ práce: Práce na částečný úvazek, Lokalita: Brno / vloženo 3.10.2019

Brněnská společnost ENVIPARTNER, s.r.o. hledá nové kolegy na pozici
ADMINISTRÁTORA PROJEKTŮ.

Pozice je určena především pro studenty 2. - 4. ročníků. 

Náplň práce:

  • zpracování projektových žádostí a podkladů k projektům spolufinancovaným především z prostředků Operačního programu Životní prostředí ale i dalších dotačních programů,
  • komunikace se žadateli o dotaci,
  • administrace dotačních projektů ve fázi realizace a udržitelnosti,
  • tvorba a kontrola zpráv o realizaci a udržitelnosti projektu,
  • tvorba a kontrola žádostí o platbu,
  • práce se systémem MS2014+.

Požadujeme:

  • organizační a komunikační schopnosti,
  • koncepční a analytické myšlení,
  • uživatelská znalost práce na PC (MS Office),
  • znalost dotačního systému MS2014+ výhodou, není podmínkou (zaučíme),
  • týmové zaměření.

Nabízíme:

  • práci pro studenty 2. - 4. ročníků,
  • různorodou a dynamickou práci v mladém kolektivu,
  • pracoviště v Brně,
  • flexibilní možnost práce z domova (po zapracování),
  • možnost kariérního růstu a uplatnění po ukončení studia.

Forma spolupráce a ohodnocení závisí na dohodě s vybraným uchazečem. Předpokládaný nástup říjen 2019.



Sdílejte tuto nabídku se svými přáteli

Další nabídky od firmy ENVIPARTNER, s.r.o.

logo.png.jpg ZPRACOVATEL DIGITÁLNÍCH…
logo.png.jpg ZPRACOVATEL PASPORTIZACE
logo.png.jpg OBCHODNÍ MANAŽER
logo.png.jpg ZPRACOVATEL STRATEGICKÝCH…